Cookies management by TermsFeed Cookie Consent

Servis a podpora

Kvalitný a efektívny servis a podpora u zákazníkov sú pre nás prioritou.

Investujeme do certifikácie zamestnancov, aby sme poskytovali adekvátne služby v súlade s technológiami našich partnerov.

Ponúkame služby podpory produktov a riešení prevádzkovaných zákazníkmi na zmluvnom základe

Služby záručného a pozáručného servisu sú samozrejmosťou.

Zavolajte alebo napíšte nám, ak potrebujete

  • kompletné vybavenie všetkých zákazníckych požiadaviek,
  • nahlásenie požiadaviek na servisné zásahy v rámci záručného a pozáručného servisu,
  • informovanie sa o nových produktoch a službách,
  • sprostredkovanie odborného technického poradenstva.


Formulár pre nahlásenie servisných úkonovVšeobecné podmienky pre poskytovanie servisných služieb

Zmluva o poskytovaní služieb (service-level agreement) obsahuje

  • komunikáciu s výrobcami produktov a riešenie problémov,
  • prvú úroveň technickej podpory,
  • profilaxiu prevádzkovaných technológií,
  • poradenstvo a návrhy na rozvoj infraštruktúry,
  • iné doplnkové služby po dohode.